Grøn markedsføringspakke

Fortæl markedet om jeres plan for en bæredygtig fremtid med fokus på vejen dertil. ​

Læs mere
green arrow
images which describe AI Marketing

Effektiv grøn markedsføringspakke

eco-mind tilbyder en effektiv grøn markedsføringspakke til B2B-virksomheder, der har igangsat grønne og bæredygtige initiativer. Vores markedsføringspakke består af tre elementer

graph icon

Effektiv markedsføringsplan

Baseret på en opstartsworkshop sammensætter vi en effektiv markedsføringsplan, der er afstemt med jeres grønne/bæredygtige strategi​

check icon in white square

Markedsføring af jeres grønne initiativer

eco-mind udfører markedsførings- og kommunikationsindsats målrettet mod ønsket målgruppe​

table of graphs white with green

Rapportering af resultater

Vi præsenterer dig løbende for resultater i vores detaljerede rapportering. Vi gør det nemt og overskueligt at forstå indsats og resultater

Effektiv grøn markedsføringsplan

I eco-mind har vi gode erfaringer med at starte vores samarbejde op med en workshop, der skal gøre os klogere på jeres forretning og jeres visioner for fremtiden. Her er typiske punkter, vi vil afklare:

  • Historie, kultur og virksomheds-DNA​
  • Produkter/løsninger
  • Marked/kunder
  • Grøn/bæredygtighedsindsatser

Med udgangspunkt i workshoppen udarbejder eco-mind en markedsføringsplan med konkret beskrivelse af tema, målgrupper, kanaler og budgetter, så der ligger en køreklar plan for markedsføringsindsatsen, der kan følges konkret op på.

Hør mere
white-arrow
illustration which shows men with table full of information
illustration which shows two people talking in front of google and instagram logo's

Markedsføring af jeres grønne initiativer​

Vi er specialiserede i alle former for digital markedsføring, uanset hvad formået er. Ofte har vores kunder behov for:

  • At fortælle om deres indsatser i forhold til at opnå nye miljøcertifikater eller mærkningsordninger
  • At brande deres bæredygtighedsstrategi – ofte illustreret ved konkrete indsatser​
  • Introduktion af nye produkter, der er mere ansvarligt produceret end lignende produkter på markedet
  • Kommunikation vedr. virksomhedens nedbringelse af miljøaftryk, fx gennem reduktion af fossile brændsler og/eller produktion af vedvarende energi

Med udgangspunkt i workshoppen udarbejder eco-mind en markedsføringsplan med konkret beskrivelse af tema, målgrupper, kanaler og budgetter, så der ligger en køreklar plan for markedsføringsindsatsen, der kan følges konkret op på.

Hør mere
green arrow

Rapportering af resultater​

Som kunde hos eco-mind får du et løbende grundigt indblik i status på markedsføringsaktiviteterne. Vi tilpasser os dit behov for information, og tilrettelægger rapporteringen herefter. Typisk vil rapporteringen bestå af fysiske, grundige afrapporteringsmøder kombineret med hyppigere korte statusopdateringer, fx på Teams-møder. eco-minds afrapportering indeholder som udgangspunkt altid:

  • Opfølgning på på grøn markedsføringsplan
  • Resultater i forhold til fastsatte mål, fx branding-værdi eller leadgenering
  • Budgetopfølgning
  • Tilpasninger next-step i aktiviteter
Hør mere
white-arrow
illustration of laptop with graph analysis

Tag en snak med Jesper om mulighederne

Er du i tvivl om, hvordan du griber markedsføringen an på det grønne område for din virksomhed? eco-minds kontaktchef, Jesper Granzow Andersen, har stor erfaring med branding- og leadgenerering-projekter fra +250 cases.

Jesper granzow Ceo of Eco-Mind
Jesper Granzow Andersen
Partner, Kontaktchef

Ring eller skriv for en uforpligtende samtale, og hør hvad eco-Mind har gjort for vores andre kunder:

mobile phone icon
+ 45 6112 3000

Ellers skriv i kontaktformularen, så vender Jesper hurtigt retur til dig.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.